11. svibnja 2012.

Kućica ispod drveta - DIY playhouse

Sva djeca vole imati nešto svoje. Neki kutak koji će biti samo njihov.
Kad sam ja bila mala, bilo je puno mjesta gdje sam se sa društvom skrivala od pogleda odraslih. Imala sam mjesto koje je bilo samo moje i gdje sam mogla svoje misli podijeliti sa svojim vršnjacima ili jednostavno ne podijeliti ih.
Sjećam se da smo jedno ljeto , nas nekolicina iz ulice, zamolili susjeda koji je imao zapušten vrt da ga iskoristimo za svoje carstvo. Napravili smo šator od grana i vodili dnevnik našeg malog avanturističkog pohoda u "Draškovo dvorište". Na prvoj stranici sam nacrtala i lubanju. Znak gusara, neustrašivih i strašnih, koje svi gledaju sa strahopoštovanjem, a djeve sanjaju o ukradenim poljupcima!

Moj kolačić je još premlad za takve pothvate, ali želim joj pružiti već sad samo njezin kutak.
I tako smo se još jednom upustili u projekt DIY "Kućica ispod drveta". Starih paleta ima, čavli ima, ideje ima , vizija je tu već godinama.

Započeli smo prije tri dana izvlačeći paletu od drva koje smo skurili preko zime. Činila mi se zgodna za nešto pa smo ju ostavili.
Moj kolačić i ja smo započele projekt izradom poda od preostale lamperije i podaskavanjem stranica. Ona je strašan pomagač i bez nje bi kućica sigurno bila naherena :).
No danas smo ipak zamolili i tatu da se pridruži u izradi projekta.
I sad kućica sve više liči na kućicu.
Kupili smo i boju, naravno plavu. Kad sutra završimo unutrašnjost i stavimo vratašca i prozore krećemo u trackanje.
A i cvjetići su spremni za posudu ispod prozora.

Dok smo čekali da tata završi krovnu konstrukciju mi smo se upustile u još jedan projekt.
Stvaranje Princezinog vjenčića od tratinčica. No Princeza je odlučila da će postat Kraljica, barem u svojem kraljevstvu "Ispod drveta".

I tako smo ju okrunili, i njezinog podanika isto.
I onda smo gledali nebo iznad nas i sanjarili o "Kućici ispod drveta" koja će biti samo njezina!



Nastavak ovdje!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pogledaj još i ovo:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...